15. november 2010

Små ting på billedrammer

















































Jeg elsker små ting der står hvor de ikke bør. Rod vil nogen måske kalde det - men jeg har det bedst sådan.
  1. Antonio og Syrup hedder vores to venner klippet ud, og bøjet i små paprør- også fra Yuko i Japan..Jeg har fået af vide at man måske snart vil kunne købe dem hér i Danmark.. Sneak  peak på linket hér
  2. Mine 3 små grise har stået på billedet hér i over 10 år nu..Har ofte tænkt på om jeg skulle dyppe bagenderne i maling - hver sin farve - men "kommer tid kommer grisemaling"
  3. Buzz har været brugt af alle børn i huset lige siden Olivia var 2. Nu kan han ikke sige flere lyde og er gået på pension på billedet i gangen. Jeg elsker ham højt.
I love little things that are placed where they aren't supposed to. Messy, some might call it - but i like it that way.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...