28. december 2010

De små glæder





























































































Hvordan man lige finder på at lave blyantsspidsskulpturer skal jeg ikke gøre mig klog på - men hvor er jeg glad for at Brasilianeren Dalton Ghetti gjorde det. Fra nu af ved jeg at jeg vil få svært ved at smide små og gamle blyanter ud..måske vil jeg lægge dem i en skuffe og håbe på at snitte ånden kommer over mig en dag ...vel vidende at den aldrig gør.. for jeg får aldrig taget mig sammen - og Dalton Ghetti var der først!


How one gets the idea to make pencil sculptures, I do not know - but I´m glad that the Brazilian Dalton Ghetti did. From now on, I know that I would be hard pressed to throw young and old pencils out .. maybe I'll put them in a drawer and hope that the carving spirit come over me one day ... knowing that it never does .. because i'll never get around to do it - and Dalton Ghetti got there first!



(via: traditionallymoderndesigns)

3 kommentarer:

  1. Dejlig blog... med så mange finurlige ting. Blandt andet de her blyanter. Det er helt vildt, jeg ville aldrig have tålmodighed og fingerfærdighed. Glæder mig til at se mere :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Line - hvor er det dejligt at høre :)

    SvarSlet
  3. Det er jo fantastisk! Jeg er dybt imponeret! Forstår slet ikke, at det kan lade sig gøre... Fedt indlæg!!!

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...