22. januar 2011

The attack of the giant ant..




























Ting man kan gøre hvis man er syg og ligger i sengen:
  1. Ha´altoverskyggende ondt af sig selv..
  2. Læse og få ondt i hoved og øjne..
  3. Se dårligt fjernsyn og få ondt i hoved og øjne og dårlig samvittighed..
  4. Læse mere..
  5. Få te på sengen hvis alle omkring én ikke også er syge..
  6. Ringe til sin mor for at få at vide hvor synd det er for én..
  7. Spise chokolade for straks at blive mindet om at man egentlig havde kvalme..
  8. Bruge en gammel rulle ståltråd og lave en kæmpemyre..
Næste gang jeg bliver syg, så tror jeg at jeg vil lave lidt venner til min ensomme kæmpemyre..



Things to do when in bed ill:
  1. Feel very sorry for your self..
  2. Read and get headache and sore eyes..
  3. Watch bad TV programmes and get headache and sore eyes and feel bad..
  4. Read some more..
  5. Get Tea in bed ..
  6. Call your mom and let her tell you how sorry she feels..
  7. Eat chocolate and get instantly reminded why your are in bed..
  8. Use an old roll of metal wire and make a giant ant..
Next time that I get ill I just might make some friends for my lonely giant ant..

2 kommentarer:

  1. go' bedring og sikke en fantastisk kæmpemyre. det kalder jeg overskud i sygesengen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...