5. januar 2011

Lucky lucky me..




Hvis jeg tænker efter så kan jeg finde rigtigt mange grunde til at jeg er en heldig kartoffel. Én af grundene til at jeg føler mig så veldig heldig i dag, er at jeg har fået den give-away som jeg vandt på Sisterbrandts blog i December. Sabine som står bag Sisterbrandt, laver den mest drøn-dejlige grafik som giver mig mave krilller..så jeg er meget heldig! I den fineste kuvert lå der 2 old school skivehæfter et hav af hendes go cards..Lucky lucky me..


I have loads of resones to feel lucky - come to think of it.. One of the reasons today is that I've received the give-away that i won on Sisterbrandts blog in December. Sabine who is the major force in the Sisterbrandt studio makes the butterflies in my stomache fly faster. In the cutest envelope that i received was two old school top pretty note books and loads of her cool cards.Lucky lucky me..

2 kommentarer:

  1. Wow hvor er de flotte Stine. Du er skisme heldig :) Jeg elsker at følge med her på din blog - dejligt med så mange skønne og inspirerende billeder!

    SvarSlet
  2. Hej Nina!!
    - hvor er det længe siden sidst..er der ikke snart en fødselsdag eller noget hos familien bule?

    Tak for de fine ord Nina og hils derhjemme..

    :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...