3. februar 2011

Stop lige op et øjeblik..





Jeg trænger til at få ladet batterierne op - også selvom at solen skinner længere og lyset glider længere ind i min stue om eftermiddagen..Efter det der føles som en virkelig lang vinter er jeg helt nede på de sidste reserver. Hvis det var muligt for mennesket at gå i hi, så lå jeg, som én af de første, og puttede i min hule og vågnede først op igen et stykke ind i April. Jeg higer efter alt som kan give mig følelsen af kildren i maven og opadgående trækninger i mundvigene.. Ólavur Arnalds hjælper lidt på krisen.. Se, lyt og nyd HER.

(jeg aner ikke hvordan man lægger en Vimeo fil ind på bloggen - det er ligesom meget lettere med Youtube - hvis du ved hvordan så vil jeg elske at få det lært. Indtil da må i følge linket HER)


I need to recharge mybatteries - even if the sun shines more now and the light slips further into my living room in the afternoon .. After what feels like a really long winter, I'm down to the last reserves. If it were possible for mankind to go into hibernation,  I would, as one of the first, go and snuggle in my cave and wake up again in April. I crave for anything that can give me a sense of tickle in the stomach and ascending contractions of the corners of my mouth .. Òlavur Arnalds helps a little to the winter ache .. Look, listen and enjoy HERE.

(I have no idea how to attach a Vimeo file into the blog - it's just much easier with Youtube - if you know how I would love to get it learned. Until then, in following the link HERE)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...