5. marts 2011

Tænk hvad en enkelt kage kan føre til..


























































Ja tænk bare.. Rosa (med hjælp fra Olivia) bagte kagen hér som var til X-factor Sarah og hendes kagekonkurrence..Vinderen skulle få en autograf og et foto, men hun besluttede sig til at sende autografer ud til alle. Men Men Men... Forleden var pigerne alene hjemme og pludselig ringede Sarah og hende mor på døren for at sige hej til pigerne og aflevere autograferne selv! Det var da for sødt gjort!! Gid jeg var hjemme. Så havde vi været tre som kunne tisse i bukserne af overraskelse.. I dag så jeg så at kagen var havnet i Billed Bladet på nettet..Tænk hvad én kage kan føre til..


Rosas cake made it all the way to Billed Bladet Magazine..

2 kommentarer:

  1. Hej dejlige Stine.

    Ja hvor var det fedt med Sarah og kagen. Det var så sødt og pigerne var total oppe at køre, da de ringede. Jeg ville ønske, at jeg havde været der.
    Så sejt.
    Savner jer, så lad os lige ses snart. Jeg trænger så forfærdelig meget til en ansigtsbehandling.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...