5. maj 2011

Gi´mig røg..















Ólafur Arnalds - Ljósið (Official Music Video) from Erased Tapes on Vimeo.

Når alting roder og jeg begynder at starte alt for mange tankestrenge uden at kunne holde styr på dem, så skal jeg væk...Væk fra rodet og larmen i hovedet.. Jeg må tænke på det bedste sted i verden; Stien mellem stranden og vores sommerhus. -og hvis ikke det hjælper, så er der kun et tilbage: Tanken om røg.

Røgs dansen i luften virker nøjagtigt lige afslappende på mig som flammer der snor sig i bålet. Jeg gad så godt at få fat på røgbomber i farver - som ikke larmer men som bare er smukke, ufarlige og terapeutiske på deres helt egen måde..



When everything is a mess and when I start to think to many thoughts at a time, I need to get away.. Away from the mess at the noice in my head.. I think me away to the best place on earth: the path between the coast and my summerhouse,- and if that doesn't help, there is only one option left: The thought of smoke.

The dancing movement of smoke is just as therapeutic as the flames when looking into a bond fire. I would so much like to get some color smoke bombs - not the noisy type just quiet, harmless and beautyful ones..


(via: fillipominelli)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...