21. juni 2011

Søndagssten..





















Vi har dyppet søndagssten med så stærke farver at kameraet slet ikke kunne følge med.
Olivia kunne ikke rigtigt nøjes med "bare" at male sten så vi gik igang med hyldetræet også - og et par bellis der kom til at lige en genmodificering af dimensioner- jeg synes at det blev mægtigt flot.
Nu ligger de i vindueskarmen og pynter...og så tænker du måske: "Damn nogle beskidte vindueskarme som hende konen holder sig!" og ja.. De er vanvittingt beskidte og jeg gider ikke rigtigt gøre så meget ved det..Jeg vil meeeget hellere sidde med mine piger og få maling på tøjet ..Kender du det?.. :)



We have been dip painting stones this Sunday with colors so strong that the camera couldn't keep with them.. Olivia couldn't just settle for the stones so we attacked the flower bed and dip painted there too.
The result: A gen modificated flower look alike. - I loved it..

1 kommentar:

  1. Jeg er helt pjattede med de sten - sød og simpel ide, den kommer jeg nok til at tyv-inspirere mig af :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...