16. september 2011

Weekend projekt..


Jeg står foran en weekend der er rimelig fri for arrangementer..
Jeg har en entré som er pyttelille - så lille at en knagerække vil fylde for meget..
Jeg har absolut intet gjort i mit hjem siden vi kom hjem fra sommerferie..
(Jeg har absolut intet gjort ved min blog siden vi kom hjem fra sommerferie..)
Jeg har absolut ingen ideer i mit hoved..
Jeg har absolut ingen skrupler ved at planke denneher idé..
men det gør jeg sgu!



I have a weekend that is reasonably free from events .
I have an hallway which is teenyweeny - so small in fact that a rack would take up too much space..
I have done absolutely nothing in my home since we came back from vacation ..
(I have done absolutely nothing with my blog since we came home from vacation ..)
I have absolutely no ideas in my head ..
I have absolutely no qualms about making this genious hanger myself for my hallway ..
So that's SO perhaps what i'm gonna do this weekend !





4 kommentarer:

  1. Gud, hvor ser det fedt ud! Når nu du alligevel er i gang, kommer du så ikke liiige forbi Søborg, og laver en til mig ;) Rigtig god weekend. Kh Nina

    SvarSlet
  2. Det ville være smukt :) Det skal bare være tøj, der kan holde til at hænge tæt og som i øvrigt ikke let glider af. Men smuk smuk idé :)

    SvarSlet
  3. Hej Nina, Så skal der være kaffe på kanden og boller i ovnen - så kommer jeg med reb og bøjler :) kys omkring i familien..

    Hej Blomsterpige, Jeg tror at løsningen er helt perfekt i min gang - vi taler jo bare jakker der ellers ville ligge på trappen og flyde :)

    Hej Julia, Alice Rosignoli har lavet den..Jeg har linket til hende i parantesen under den engelske tekst...prøv at gå ind på hendes side og se hvad hun ellers laver - det er rigtigt fint.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...