1. november 2011

Grand old ab fab ladies..


























Jeg er faldet over den dejligste blog som konstant får mig til at smile, glæde mig til at blive gammel og miste alt frygt for samme..
Bloggen hedder advanced style og er enormt fængende. Den er en hyldest til gamle (ja det må man godt sige i den alder) kvinder og mænd der ikke lader sig kue af fordomme og som har et langt livs erfaring i stil som de ikke slipper. Det er så smukt at se deres vitalitet og seksualitet der stadig emmer fra dem..
Hvis du siger at du ikke er en lillesmule forelsket i kvinderne herover, så siger jeg: Det passer ikke!




I stumbled upon the most wonderful blog that constantly makes me: 
Smile
Happy to grow older, and.. 
Lose all fear of same ..
The blog is called advanced style and is extremely catchyIt is a tribute to old women and men who will not be cowed stereotypes and have a lifetime of experience in style which they celebrate still.
If you say that you are not a little bit in love with the women above, I answer: That's a lie!







(via: advancedstyle)



2 kommentarer:

  1. Hvor er de seje. Du skal møde Urds mormor, hun minder om dem. Altid klædt i pangfarver og sortfarvet hår. Det er så cool.

    kys

    SvarSlet
  2. WOW! Jeg elsker allerede den blog, tak for tippet :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...