8. november 2010

Kongen af ballondyr 2

– eller ”historien om hvor let det er at skifte mening fuldstændig”







































I går hadede jeg balloner mere end så meget andet. Mine fordomme om Ballon-Åger (vi kan også kalde dem Børger)  var ikke så få….-men så blev jeg effektivt omvendt – på bedste religiøse vis, efter mødet med Rie Hosokais ”Balloon Daisies” (nedefor).
Jeg besluttede at lægge mine voksende fordomme definitiv på hylden og undersøge, hvor meget fejl jeg havde taget i løbet af de sidste mange år. Nu sidder jeg med røde ører og overvejer at blive ballon-kunst-ambassadør – intet mindre!
Rie Hosokai er jo ikke en enlig svale (andet skulle undre meget). Hun er blot for lækker inden for sit felt….
Men se så hér… Jason Hackenwerths gummi-gopleunivers!
Fællesnævneren for Rie Hosokais og Jason Hackenwerth  må, udover deres kreativitet, være at de begge er døve (dette har jeg overhovedet ingen belæg for, det er bare en hjemmehæklet teori).
Hvor kan der dog være stor forskel på hvordan man behandler balloner. BallonBørger kontra Rie Hosokais og Jason Hackenwerth .

(via: weburbanist)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...