24. november 2010

Min trappe savner fisk



















-Eller rettere sagt:
Jeg savner en ordenlig omgang flyvefisk på min trappe..
Jeg har længe prøvet at knække koden for hvordan man "lige" folder en Koi (øverst) og derefter gøre det igen - tusinde gange i forskellige farver.. men jeg er aldrig rigtig nået længere end halvejs-Øv bøv.. så min trappe ser stadig lige farveløs og trist ud. Men nu har jeg besluttet mig for at skifte drømmen om flyvefiskene ud med sommerfugle og klø på igen. Heldigvis er sommerfugle lige så nemme at folde som at kradse sig hvor det klør! (så jeg skulle have en chance)
Sipho Mabona har lavet sommerfuglene og Koi'erne her- prøv at tjekke hans fugleinstallationer ud, han er  heftig!
Når jeg engang bliver færdig med mit gang projekt lægger jeg selvfølgelig billederne ud her..

I need fish in my staircase.
I have for quite some time tried to brake the code of how to fold these Koi(fish babies) but I have only gotten halfway. Now i have decided to settle for butterflies and have begun to fold like a mad girl. Fortunately they are so easy that a baby coud do them. The idea and the photos com from Sipho Mabona - try to chek out his beautifull work - especially the swallows - he rocks!
When I finnish my "Fish on the walls of my staircase project" you will off course be able to see it here..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...