18. januar 2011

Der skal farve i min have NU..




















Sneen er næsten smeltet nu og den triste og ikke særligt grønne plæne titter frem.. bedene er brune og de potter som jeg ikke nåede at stille ind, inden frosten kom farende, er sprængte og oversvømmede. Når jeg ser ud i haven søger mit blik automatisk op mod himlen for at undgå at tænke for meget på alt det sorte, grå og triste..Men jeg har en plan! Jeg vil gribe saven når jeg kommer hjem. Jeg vil spidse blyanter af de græne som ligger der ude og så vil jeg gå amok i maling og farver.. Jeg glæder mig allerede og tanken alene giver mig forårskriller..


The snow is almost melted now and the sad and not so green lawn peeps out .. the beds are brown and the terracotta pots that I didn´t got around to take indoor before the frost came rushing are broken and flooded. When I look out into the garden I get sad. But I have a plan! I will grab the saw when I get home. I will make pencils of the branches and fire wood that lies out there and then I'll go crazy with paint and colors .. I can't hardly wait and the thought alone gives me the springtime tickles ..


(photo via: Pinterest)

4 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig mega meget til at se, hvad du får lavet. Og lav lige en DIY ikk?
    ;)

    SvarSlet
  2. Så kult!
    Håper jeg får se resultatet ditt :)
    Lur den som kom på dette her!
    Klem May Helen

    SvarSlet
  3. Dem vil jeg også gerne have i min have...;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...