5. februar 2011

3 piger og en kage..





































Jeg er i virkeligheden én af de heldigste man kan tænke sig. - For jeg har tre piger. Den ene er kusine Andrea men hun hører ligesom bare til herhjemme (så det gælder også).. De to andre er selvfølgelig mine egne.
Idag fik de lov til at digte deres egen kageopskrift, og så er det man tænker: Bliver det havregrynskugler og et hærget køkken eller bliver det brændte pandekager....og et hærget køkken..
Men så kom tre piger med denne fest af en lørdagskage - og et hærget køkken (som endte med at se helt nyt ud inden jeg kunne nå at fortælle dem om "kapitel 2" i kogebogen(oprydningsafsnittet)) som bare fik solen til at skinne endnu mere..
Jeg er sikker på at det kunne blive en indbringende forretning at leje de tre kage-engle ud til alle de familier der stadig spiser havregrynskugler i deres hærgede køkkener.
- Men jeg vil ikke bytte for en million når det kommer til stykket..


I'm actually one of the luckiest you could ever imagine. - 'Cause I have three girls. One is cousin Andrea but she kinda belong to our little family (so I count her in) .. The other two are obviously my own.
Today, they were allowed to compose their own cake recipe, and then you think: Will it be oatmeal chokolate balls and a ravaged kitchen or will it be burnt pancakes .... and a ravaged kitchen ..
But then came three girls with this celebration of a Saturday cake - and a ravaged kitchen (which ended up looking brand new out before I could even tell them about "Chapter 2" in the cookbook (cleanup section)) They just got the Saturday sun to shine even more ..

I'm sure it could be a lucrative business to hire the three cake angels out to all those families who still eat oatmeal chocolate balls in their ravaged kitchens.

- But I would not swap for a million $ when it comes to the crunch ..
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...