29. marts 2011

Kærlighed til fedtfarver..









Jeg får absolut intet fra hånden i øjeblikket - ingenting........
Jeg sidder og gnider håndfladerne imod hinanden og tænker "Nå Stine..Hvad kunne være sjovt at lave nu.."- og ingenting sker der..

Jeg får læst lidt bøger og kikket lidt ud i haven og surfet.....
Jeg venter på at foråret sådan rigtigt kommer over mig, men så er det jo heldigt at cyberspace ikke er stået ligeså meget af som jeg er..

Nok ynk herfra..
Tag lige og dyrk de her fedtfarver (som jeg også har vanvittigt mange af i min skuffe)(Farver som egentligt slet ikke er gode at tegne med-  mine altså)



I get absolutely nothing done at the moment - nothing ........
I sit and rub my hands against each other and think "Well Stine .. What would be fun to do now .." - and nothing happens ..

I have read some books and looked  out into the garden and surfed .....
I am waiting for spring to come over me, but then it's such luck that cyberspace is not as dull as I am ..

Enough pity from here ..


4 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER dine indlæg! Hvor finder du dog de skønne ting henne? Du er en af min absolutte yndlingsblogs :) Og så kan jeg godt lide, at du surfer. Det gør jeg nemlig også :) Eller gjorde... må indrømme, at jeg har været en kylling denne vinter...

    Knus B

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej B,
    Tusind tak til dig. Hvor er det dejligt at få at vide at man har venner derude som "bor i det samme univers" som mig.

    K/ Stine

    SvarSlet
  3. I øvrigt har jeg givet dig en Award... Kan du så lige få ruppet dig ind og hente den hos mig ;)

    Knus

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tusind tak skal du ha´ B.
    Jeg er meget beæret og rigtig glad. Jeg lægger den på så snart jeg har fundet ud af hvem som skal være de næste i rækken :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...