28. marts 2011

Kærlighed til tusch..







Sådan en kjole vil jeg også ha´..
Især den multifarvede minder mig om mit gamle penalhus og bunden på min skoletaske.
Jeg kunne godt finde på at lave en pude efter det samme princip..eller et nyt penalhus..

Fernando Brizio har lavet de her lækrere-end-lækre kjoler..


I want a dress like that..
Specially the multi colored one, which reminds me of my old pencil case and the bottom of my old school bag. I could go for making a pillow using this wondefully crazy technique ..

Fernando Brizio has created these tastier-than-attractive dresses ..




2 kommentarer:

  1. Det er simpelthen det skøreste, jeg længe har set. Og jeg er komplet skør- så jeg elsker det :) Ved ikke lige hvordan man skal vaske kjolen uden at ødelægge den og alt andet i maskinen/vasken... men det er vel et mindre problem... eller?? ;)

    Knus B

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. WOW ... jeg er forundret og begejstret ud over alle grænser! Øv, at det ikke var mig der fik den gakkede idé! Så fint og skørt på samme tid!
    Ha' en lækker aften!
    Kh. Jane

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...